VIDEO Pengawal Airport Cuba Ambil Kesempatan Di Rakam Natizen

VIDEO Pengawal Airport Cuba Ambil Kesempatan Di Rakam Natizen

Apa yang lebih sukar dipercayai adalah bahawa prosedur yang telah dijalankan pada pandangan mata orang ramai dan bukannya membawa gadis itu untuk ke bilik peribadi.

Ianya cukup buruk apabila seorang gadis terpaksa berhadapan pengalaman yang memalukan dirinya di khalayak ramai. Satu video yang telah menunjukkan bahawa, seorang gadis remaja ditarik dan diketepikan oleh seorang pengawal keselamatan di sebuah lapangan terbang.

Pengawal itu kemudian meminta beliau untuk menyebarkan tangan dan kakinya untuk carian pat -down. Apa yang paling memalukan adalah, prosedur ini dijalankan pada pandangan awam dan bukannya mengambil gadis itu untuk bilik peribadi.

Seperti apa yang kelihatan, pengawal terbabit bertindak kasar menyerang privasi remaja miskin itu, dan pengawal tersebut mengangkat tangannya sehingga bahagian paha gadis itu.

Walaupun perbuatan itu kelihatan agak tidak jelas dalam video ini, namun gadis itu mendakwa bahawa pengawal keselamatan itu sebenarnya menolak tangannya terhadap kemaluannya. Insiden mengejutkan ini adalah salah satu daripada banyak contoh protokol keselamatan yang telah melanggar ruang peribadi dan sempadan rakyat.


Read more: http://siakapkeli99.blogspot.com/2016/03/video-pengawal-airport-cuba-ambil.html#ixzz44iCBgHLE

0 Response to "VIDEO Pengawal Airport Cuba Ambil Kesempatan Di Rakam Natizen"

Post a Comment

ad banner